Palautukset ja hyvitykset / Returns and refunds
Pretty.fi verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja tänne saattaakin nopeasti palkka kadota. Meillä on kuitenkin älyttömän reilut pelisäännöt.
TOIMITUS
- Toimitusnopeus vaihtelee kausittain, mutta yleensä toimitusaika on 3-5 arkipäivää
- Toimitus 5,90€, vaikka haluaisimme niiiin tarjota kaikille ilmaisen toimituksen..
- Tilaa yli 55€ ja saat ilmaisen toimituksen!
- Huomaathan, että mikäli käsissäsi on lahjakortti tai alekoodi, niin voit käyttää vain yhden edun tilausta kohden
PALAUTUS
- Ostaessasi verkkokaupastamme pretty.fi sinulla on kuluttajana 14 päivän palautusoikeus, joka on voimassa 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Joudut itse maksamaan tuotteiden palautuksesta aiheutuvat kustannukset.
- Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun kuluttajasuojalain mukaisesti ilmoittaa siitä meille 14 päivän sisään tuotteiden vastaanottamisesta
- Palautuksesta perimme palautuskustannukset 6.90€
- Jos haluat käyttää palautusoikeuttasi, voit yksinkertaisesti lähettää tavarat meille takaisin 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Sinun tulee aina ilmoittaa meille, ennen kuin palautat paketin. Lähetä asiakas@pretty.fi -sähköpostiosoitteeseen viesti otsikolla: Palautus ja tilausnumerosi. Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä. Muista, että maksat itse palautuksesta aiheutuvat kustannukset.
-
Paketin noutamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus, eikä paketin noutamatta jättäminen postista riitä kaupan peruuttamiseksi.
Mikäli et ole kotona sovittuna toimitusaikana, et nouda pakettia noutopisteestä tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, palautetaan paketti takaisin varastollemme. Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. - Heräsikö kysyttävää? Laita meille viestiä asiakas@pretty.fi
NOUTAMATON PAKETTI
Paketin noutamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus, eikä paketin noutamatta jättäminen postista riitä kaupan peruuttamiseksi.
Mikäli et ole kotona sovittuna toimitusaikana, et nouda pakettia noutopisteestä tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, palautetaan paketti takaisin meidän varastollemme. Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.
POSTI
Palautus onnistuu kätevästi. Laita tuotteet pakettiin ja vie lähimpään postiin ja ilmoita että kyseessä on asiakaspalautus. Kirjoita näkyville myös ”asiakaspalautus”. Anna kassalla palautusnumero: 671050.
Tai vaihtoehtoisesti voit palauttaa tilauksesi pakettiautomaattiin. Saat palautusta varten Helpost palautuskoodin syöttämällä tilauksen lähetystunnuksen tänne: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/ Valitse postinumerosi perusteella sinulle paras automaatti palautukselle.
Me palautamme rahat tilillesi, kun myyntikuntoiset tuotteet saapuvat takaisin varastollemme.
MATKAHUOLTO
MAKSUTAVAT
Meillä pretty.fi verkkokaupassa voit maksaa usealla eri maksutavalla. Valitse sinulle sopivin maksutapa kassalla.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Klarna
Mobiilimaksutavat: MobilePay
Pankkipainikkeet: kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainike
Luottokortti: Visa-, Visa Debit -, Visa Electron -, MasterCard-, Debit MasterCard