Palautukset ja hyvitykset / Returns and refunds

  • Pretty.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on reilu vaihto ja palautusoikeus
  • Reilu tyytyväisyystakuu, jos et ole tyytyväinen, niin olethan yhteydessä ja sumplitaan asia yhdessä
  • Ostaessasi verkkokaupastamme pretty.fi sinulla on kuluttajana 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus on voimassa 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta eikä palautuksen syytä tarvitse ilmoittaa
  • Heräsikö kysyttävää? Laita meille viestiä asiakas@pretty.fi tai alla olevalla lomakkeella

TOIMITUS

Pretty.fi verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja tänne saattaakin nopeasti palkka kadota. Meillä on kuitenkin älyttömän reilut pelisäännöt.

  • Käsittelemme 98% tilauksista saman arkipäivän aikana kun tilaus on vastaanotettu. Toimitus nopeus vaihtelee kausittain, mutta yleensä toimitusaika on 1-3 vuorokautta
  • Tilaa yli 55€ ja saat ilmaisen ilmaisen toimituksen. Toimitusmaksu on normaalisti 4,99€ 
  • Palautusoikeutta avaamattomilla tuotteilla on reippaasti, ole siis tarvittaessa yhteydessä meihin, mikäli alat epäröimään
  • Mikäli sikäli kuitenkin avasit tuotteen, etkä ole tyytyväinen, niin haluamme ehdottomasti tietää siitä! Näissä tapauksissa laita meille sähköpostia asiakas@pretty.fi niin selvitetään asia yhdessä. 
  • Huomaathan, että mikäli käsissäsi on lahjakortti tai alekoodi, niin voit käyttää vain yhden edun tilausta kohden

PALAUTUS

Noutamattoman paketin palautus ei ole palautus; tällöin vähennämme toimituskulut palautuksesta. Palautus tarkoittaa pakettia, jonka palautuksesta on ilmoitettu sähköpostitse osoitteeseen asiakas@pretty.fi.

POSTI

Palautus onnistuu kätevästi. Laita tuotteet pakettiin ja vie lähimpään postiin ja ilmoita että kyseessä on asiakaspalautus. Kirjoita näkyville myös ”asiakaspalautus”. Anna kassalla palautusnumero: 671050.

Tai vaihtoehtoisesti voit palauttaa tilauksesi pakettiautomaattiin. Saat palautusta varten Helpost palautuskoodin syöttämällä tilauksen lähetystunnuksen tänne: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/ Valitse postinumerosi perusteella sinulle paras automaatti palautukselle. 

Me palautamme rahat tilillesi, kun myyntikuntoiset tuotteet saapuvat takaisin varastollemme.

MATKAHUOLTO

Alla ohjeet palautukselle:
 
Laita tuotteet pakettiin (nimesi ja tilausnumeron kera) ja vie lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen (Matkahuollot, MH-asiamiehet, R-Kioski, K-Market, Tokmanni jne.). Ilmoita että kyseessä on asiakaspalautus ja kirjoita se myös näkyville pakettiin ”asiakaspalautus”. Anna kassalla palautusnumero: 9554162.
 
Palautamme tuotteista rahat kun paketti saapuu meille, ellet ole vaihtanut tuotetta toiseen. Normaalisti paketti on meillä 3 arkipäivän päästä.

MAKSUTAVAT

Meillä pretty.fi verkkokaupassa voit maksaa usealla eri maksutavalla. Valitse sinulle sopivin maksutapa kassalla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Klarna

Mobiilimaksutavat: MobilePay

Pankkipainikkeet: kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainike

Luottokortti: Visa-, Visa Debit -, Visa Electron -, MasterCard-, Debit MasterCard